вівторок, 2 серпня 2011 р.

Дощ як привід зупинитись...


Другий день погода просто вбиває... Таке скиглення чути звідусиль, чи не так, шановні читачі "Кролевецького щоденника"? Мабуть і Ви вже засумували за яскравим сонцем та теплою морською водою. Киньте це заняття! Воно не приведе до кращого. Найліпший вихід - спробувати занятись корисною справою. Американці, наприклад, завершили спектакль під назвою "Дефолт США" і весь світ перконався, які вони розумні. Та хто сумнівався в тому, що дефолту не буде? Тільки не я, бо маю певний досвід кулуарних та ПР-технологій.

Приємно, що в Україні починають розумітися на піарі. Не на чорному, який дуже часто використовується під час виборчої кампанії, а цивілізована діяльність за принципами науки "Паблік рілейшнз - громадські зв'язки". До речі, якщо колись вам нестерпно забажається успіху, то спочатку вивчить закони ПР. Якось Біл Гейтс промовив: "Якщо в мене залишиться один долар, то я витрачу його на піар". Хто такий Біл Гейтс нагадувати не буду, бо Microsoft знають всі, навіть діти.

Тижневик "Коментарі" (останнє число від 29.07.11 № 30-31) розпочало піар-компанію корпорації D.ТЕК (Україна). Цікавий підхід - друкування інформаціного тексту на нижній лівій частині лівої полоси. Стильно і зрозуміло, але ж потріббно вказувати, що матеріал проплачений, так званий Advertorials. Читачу потрібно про це чесно казати... Існує Кодекс чесного піару, так треба його дотримуватись, особливо таким виданням, як "Коментарі", які люблю і поважаю і Вам того бажаю, шановний читачу!
Дощ минає, як і все...

1 коментар:

  1. А як не йде дощ? Що робити? Нема приводу зупинитись, а до "Коментарів" руки і з дощем не доходять... От життя: навіть і не знаю, що робити...

    ВідповістиВидалити